17. 10. 2011

Il Divo - Regresa a Mi (Unbreak My Heart)

Úplná husina....
Hledala jsem písničku od Toni Braxton a mimo to našla i tohle :D Měla bych asi častěji sledovat televizi, protože tohle mi nějak uniklo. Il Divo je operní pop skupina, kterou dal dohromady Simon Cowell (porotce z The X Factor) v roce 2004. Má 4 členy a každý je jiné národnosti - Carlos Marín (Španělsko, baryton), Urs Buhler (Švýcarsko, tenor), David Miller (USA, tenor) a Sebastien Izambard (Francie, popový zpěvák). Mezi jejich repertoár patří cover verze slavných písní, zpívají v různých jazycích - hlavně španělsky, italsky a anglicky. Vydali 6 alb a prodali víc jak 26 miliónů kopií.
Tady oficiální videoklip :)
Album Il Divo (2004)

3 komentáře:

  1. ajoja kam ti mohu poslat par super videi latin amer. hudby? mozna je taky neznas

    OdpovědětVymazat
  2. naboku vlevo v profilu mám email, tak mi můžeš poslat odkaz tam, děkuji moc - ráda se nechám inspirovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. hmmm, tak on nejde zobrazit :( CatalinaChudej@seznam.cz

    OdpovědětVymazat