24. 7. 2012

Nové CD "Ilusión +"

Kolumbijský zpěvák Fonseca vydal 17. července nové album nazvané Ilusión + (2012). Na albu je zahrnuta také píseň ve spolupráci s mexickým duem Jesse y Joy, na kterou jsem hodně zvědavá.
Tracklist:
  1. Eres Mi Sueňo
  2. Los Buenos Milagros
  3. Ilusión
  4. Soledad (ft. Jesse y Joy)
  5. Desde Que No Estás
  6. Ay Amor
  7. Historia de Amor
  8. ABCDario
  9. Si Te Acuerdas de Mi
  10. Tu Amor Ya Sabe
  11. Como Duele
  12. Baila Esta Última
  13. Caundo Respiro en Tu Boca
  14. Prometo
  15. Eres mi Sueňo (ft. Nayer y Maffio)
  16. Eres Mi Sueňo (Acustico)

"Eres Mi Sueňo" je pilotní, typicky fonsecovská písnička alba

2 komentáře:

  1. To album je také z minulého roku. Ale dala jsi tu edici Ilusión +, o které jsem nevěděla. Super. Ta anglická verze Eres Mi Sueño je dost zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  2. A Soledad je hodně povedená píseň, mám ráda.

    OdpovědětVymazat