10. 11. 2013

Nové CD "Primera Fila - La Oreja de Van Gogh"

29. října vydala moje nejoblíbenější španělská skupina La Oreja de Van Gogh nové album Primera Fila (2013), tentokrát ve verzi live. Jde o směsku jejich nejúspěšnějších písniček + bonusy. Okamžitě jsem si oblíbila písničku María, kterou Leire nazpívala s mexickou zpěvačkou Natalií LaFourcarde, je prostě kouzelná :o* V nejbližší době si ho snad poslechnu celé.
Tracklist:
  1. María (ft. Natalia LaFourcarde)
  2. Rosas
  3. Muňeca de Trapo
  4. Mi Vida sin Ti (ft. Samo)
  5. Perdida
  6. El Ultimo Vals
  7. Jueves
  8. Deseos de Cosas Imposibles (ft. Abel Pintos)
  9. Una y Otra Vez
  10. Paris
  11. El Primer Día del Resto de Mi Vida
  12. La Playa (ft. Leonel García)
  13. La Niňa Que Llora en Tus Fiestas
  14. Cuando Dices Adiós
  15. Cometas por el Cielo
 

Jmenovanou písničku María jsem tu dávala už minulý měsíc, takže tuhle - El Primer Día del Resto de Mi Vida


1 komentář:

  1. Super blog!!! Moc se mi líbí, hlavně to zaměření... Nečekal jsem, že bych našel českou stránku, kde by byla Oreja, (i mnoho dalšího). Super, že vím, co na té desce bude. Jinak LODVG je taky moje nejoblíbenější skupina. Možná nejenom španělská, ale vůbec. Takže teď se do poznávání dalších interpretů ---> Díky :-D

    OdpovědětVymazat