21. 6. 2011

Nové CD "Natalia Jiménez"

Dnes vychází první sólové album Natalie Jiménez (ex-členka La Quinta Estación) pod názvem Natalia Jiménez, už se moc těším až si ho budu moct poslechnout :) Zatím ochutnávka v podobě prvního singlu "Por Ser Tu Mujer"
Tracklist:
  1. Sólo Por Mí
  2. Por Ser Tu Mujer
  3. Abrázame Así
  4. Enciérrame 
  5. Cállate
  6. Hay Amor
  7. Nuestro Amor
  8. Reflejo
  9. Si No Está Usted
  10. I´ll Take It Back
  11. Real
  12. I´ll Do What It Takes

9 komentářů:

  1. Dneska? Až za tejden, ne? 28.6. Na to se musim podívat:).

    OdpovědětVymazat
  2. No já na Twitteru viděla 20. nebo 21. června :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak je to 20. června - sekla sem se o den :D
    http://itunes.apple.com/us/album/natalia-jimenez/id443126977

    OdpovědětVymazat
  4. 28. 6. vydává cd Luis Fonsi - Tierra Firme, a na to se třesu už půl roku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sama sobě se divím, že se mi víc líbí anglická verze singlu!:) Píseň to není nijak přeborná, ale líbí se mi! Dobře se poslouchá.

    OdpovědětVymazat
  6. :D abych řekla pravdu, tak anglickou verzi jsem ještě neslyšela, ale hned to napravím :)

    OdpovědětVymazat
  7. Na blogu mám kdyžtak odkazy na stáhnutí i na poslechnutí online. Asi na tu desku napíšu recenzi, nějak mi to nedá:). Tak pak schválně, jestli budeš chtít, tak si ji přečti:).
    Já její desku brala jako dárek k narozeninám, slavim totiž 29.6., ale asi jsem si ten dárek představovala trošku jinak.
    Bojim se, aby na Nataliu nečekaly při turné jen stovky fanoušků a aby bylo vůbec druhý album...

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, určitě si ji přečtu. A je pravda, že možná by bylo lepší kdyby zůstala v 5a Estacion, ale kdo ví :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsem si ho poslechla, a nějak mi ten styl k ní nesedí. Z celého cd se mi líbily asi jen dvě písničky. Má úžasný hlas a tady se mi zdá jaksi nevyužitý :(

    OdpovědětVymazat