28. 6. 2011

Nové CD "Tierra Firme"

A je to tady :D Dnes Luis Fonsi vydává své 10. album nazvané Tierra Firme, má být věnované jeho zemi - Portoriku - která je mu inspirací i útočištěm. Zatím jsem slyšela jen ukázku, a vypadá to, že Luis poněkud změnil styl, do alba zahrnul i několik rychlejších písníček, což pro něj není moc typické. Doufám, že bude mít úspěch :)
Tracklist:
  1. Explícame
  2. Respira
  3. Dime Que No
  4. Gritar
  5. Nunca Digas Siempre
  6. Me Gustas Tú
  7. Vuelve A Mi Lado
  8. El Anillo Y La Flor
  9. Claridad
  10. Se Supone
  11. A Un Paso de Tenerte
  12. Víctima
  13. Renacer
  14. Gritar (con Banda el Recodo)
  15. Claridad (dance remix)


 
Tak to byla rychlost :D album už je volně ke stažení na webu. Natáhla jsem ho na ulož.to :) (viz nabídka v pravo)

2 komentáře:

  1. Och! takovou stránku jsem už dlouho postrádala! našla jsem tu několik svých oblíbených zpěváků a plno další inspirace =) jen tak dál!!

    OdpovědětVymazat
  2. moc děkuju, jsem ráda, že se ti líbí :)

    OdpovědětVymazat